1. Sprzedaż wysyłkowa prowadzona jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 do 17.
2. Realizujemy każde zamówienie niezależnie od wartości.
3. W przypadku paczki pobraniowej zamówienie jest realizowane najdłużej w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia i następnie wysłane pocztą.
W praktyce zamówienie złożone do godziny 14:00 wysyłane jest tego samego dnia.
Należność za zamówiony towar pobiera doręczyciel w chwili jego dostarczenia.
- koszty przesyłki:
[poczta priorytetowa - pobranie] w wysokości około 17 zł (waga do 0,5kg) ponosi zamawiający.
4. W przypadku płatności za przesyłkę przelewem zamówienie jest realizowane do 24 godzin od pojawienia się środków na naszym koncie.
Wpłatę należy dokonać na:
P.P.U.H. Black Electronics
ul. Grunwaldzka 96
43-600 Jaworzno
Konto: PKO INTELIGO
50 1020 5558 1111 1350 2680 0062
- koszty przesyłki:
[poczta priorytetowa - przedpłata na konto] w wysokości 11 zł do 1kg, ponosi zamawiający. Towar wysyłamy do 24 godzin po wpłynięciu środków na nasze konto lub po otrzymaniu od Państwa potwierdzenia wpłaty,
przy zamówieniu na kwotę powyżej 600 zł brutto przesyłka wysyłana jest na nasz koszt.
5. Dla stałych klientów przewidzieliśmy rabaty, których wysokość będzie zależna od wielkości zakupów.
6. Na towary krajowych producentów MJM, RYMI , MIFLEX , BIAZET oraz na trafopowielacze, układy scalone, lasery rabatów nie udzielamy.
7. Głowice video, piloty TV, czytniki laserowe CD, DVD, trafopowielacze, powielacze, tunery TV objęte są półroczną gwarancją, nie dotyczy uszkodzeń mechanicznych.
Uwaga: Większość laserów CD zabezpieczona jest zworą montażową, którą należy usunąć po podłączeniu czytnika ze sterowaniem. Nie usunięcie zwory powoduje, że laser nie "świeci".
8. Reklamacje należy wysłać w oryginalnym opakowaniu z paragonem lub fakturą VAT na własny koszt. Wadliwy towar wymieniamy na nowy lub zwracamy koszty zakupu towaru bez kosztów wysyłki poniesionych przez klienta. Reklamacje bez dowodu zakupu nie będą rozpatrywane.
9. Uzasadnione reklamacje będą odsyłane na nasz koszt do 24 godzin od otrzymania przesyłki, natomiast nieuzasadnione reklamacje będą wysyłane na koszt reklamującego towar.
10. Aktualizację produktów dokonujemy na bieżąco, w przypadku braku jakiejkolwiek pozycji z Państwa zamówienia, natychmiast kontaktujemy się telefonicznie. Zdarza się to jednak bardzo rzadko.
Życzymy udanych zakupów Zespół Black-Electronics |
|